Și totuși ce e cu acest blog?

Acest blog este un nou experiment. În primul rând voi anunța doar pe twitter atunci când va fi ceva scris pe blog. Nu voi mai scrie pe facebook, pe toateblogurile.com sau alte modalități din acestea. În al doilea rând aici vor fi acele povestiri cu referire la fostul meu loc de muncă. Le pun aici pentru a vedea cum vedeam și dacă am scris ceva despre criza ce s-a amplificat până am ajuns să-mi dau demisia de la ush. După care voi mai încerca să descriu și alte momente, pentru că atunci când scriu reușesc să am o anumită detașare, un anumit obiectivism la care nu cred că pot ajunge altfel. În al treilea rând vreau să văd dacă blocarea celuilalt blog a fost o întâmplare sau a fost realizată de cineva de la ush. Această ultima ipoteză sper să se invalideze. Deci să continuăm.
*

Un gând despre „Și totuși ce e cu acest blog?

  1. Pingback: Acum 7 luni « decedem

Comentariile sunt închise.