Într-­o primăvară

Adam stătea la birou. Mai privi odată graficele. Se gândea dacă are vreun rost să-­i spună lui Costel. Trânti pixul pe birou -­ „când eroul principal se hotârâște să facă ceva aruncă pixul pe masă, ca un jucător de poker ce iese din joc aruncând cărțile pe masă”, gândi el și ieși pe hol. Cănd Adam ajunse la biroul șefului, secretara spuse:
– Nu știu dacă e bine să intri acum la el.
– Atunci o să intru ca să aflu, zise Adam și intră.
Costel în picioare, strângea niște dosare de pe masă având o privire îngândurată. El nu se uită spre Adam când acesta intră pe ușă. Adam așteptă în picioare. În cele din urmă Costel ridică ochii și păru că abia atunci îl vede pe Adam. Se priviră un timp fără să spună nimic. După un timp Adam spuse:
– Vroiam să-ți arăt ceva.
– Eu nu vreau să-mi arăți nimic. M­-am săturat, Adam. Nu e vorba de tine. Vreau să termin cu actele astea, să le predau și plec.
– Îți iei concediu?
– Nu. Vreau să plec. Două luni nu o să fac nimic, o să stau și o să mă uit pe fereastră și o să sper că fereastra nu se va uita la mine. Poate o să mă îmbăt.
– Aș vrea să mă dai tu afară, i­-a zis Adam.
– Păi poți să mai rămâi.
– Oricum o să mă dea și pe mine afară, dar e mai ușor dacă o s­-o faci tu.
– Ai găsit altceva de lucru? întrebă Costel.
– Nu.
– Găsește-­ți ceva și când găsești vii la mine și rezolvăm.
Adam ieși din birou. Secretara se uita la el așteptând să spună ceva:
– Aveai dreptate, zise Adam. Nu a fost bine că am vorbit acum cu el, mai zise el ieșind pe hol.
„Mă enervează că niciodată nu știu ce e în mintea lui când are zâmbetul ăsta”, gândi secretara și­-și aprinse o țigare.

[youtube http://youtu.be/oqtaNPOitlw]
Un gând despre „Într-­o primăvară

  1. Pingback: Într-o primăvară (r) | "DEMDECE"

Comentariile sunt închise.