Un site ca un nou început de drum (gandirefresh.ro)

Astăzi vreau să scriu despre un site. Nu e vorba de un nou site personal. Mă simt însă apropiat de acest  site, deoarece reprezintă o nouă abordare a unor probleme. Site-ul se numește gândirefresh și este un site prin care se încearcă apropierea de tinerii cu vârste cuprinse între 15 și 25 de ani, de problemele lor. E un proiect și probabil că abia după vreo 6-7 luni se vor vedea primele rezultate. Scriam mai demult despre faptul că ar trebui sa existăm mai mult în lumea virtuală în care „se plimbă” elevii și studenții. Dar nu ca să impunem modele, ci ca să oferim o alternativă la (anti)modelele ce există la ora actuală pe internet.

Desigur site-ul e perfectibil, sunt multe lucruri care ar putea fi altfel, dar ceea ce mi se pare important este că există un astfel de site, un început.

Nu vreau să vorbesc despre conținut, pentru că vreau să vă las să-l descoperiți singuri. Am scris și eu ceva pentru acest site și probabil că voi mai scrie. Dar pentru că nu ceea ce am scris eu vreau să promovez, mă mulțumesc să vă dau (doar) adresa site-ului: http://gandirefresh.ro/  sau puteți da un clic pe imaginea de mai jos:

2 gânduri despre „Un site ca un nou început de drum (gandirefresh.ro)

Lasă un răspuns

