Și încă un blog

Da. M-am gândit să renunț la site-ul cu informaticaro și să-mi fac un blog numit informaticaro. Să reiau toate fotografiile și filmele puse pe site. Poate nu chiar toate, ci doar o parte. Și așa e vară și între două călătorii îmi pot aduce aminte de călătorii mai vechi. Am pus fotografiile de la Mogoșoaia din 2005 și de la Balcic la revelionul din 2006-2007. Și pentru că tot îmi amintesc de acele vremuri am să pun mai jos un film făcut în noapte de Revelion (revelionul integrării europene 😉 ):

p.s. normal, am uitat să dau adresa noului blog: http://informaticaro.wordpress.com/

Lasă un răspuns

