Răzbunarea romtelecom

După ce am avut acea discuție cu cei de la romtelecom, mă gândeam ce ar putea să urmeze. Văzând că timpul trece și nu se întâmplă nimic, nu mă mai gândeam la ei. Dar azi dimineață primesc un telefon:
– Bună ziua, domnule Pomohaci, aud în telefon o voce de bărbat jovial. Sunt de la firma …life(nu am reușit să înțeleg numele firmei chiar dacă mi l-a repetat de câteva ori).
– De unde aveți numărul meu? întreb deja un pic enervat.
– Stați mai întâi să vă dau o veste bună.
– Și unde e firma asta a dumneavoastră?
– În Cluj. Avem o veste bună pentru dumneavoastră. Avem un pachet …
– Și de unde aveți numărul meu?
– De la romtelecom.
– Eu nu le-am dat acceptul să folosească numărul meu.
– Stați să vă explic, mai încearcă omul să spună.
– Am să vă explic eu. Nu am dat acordul și nu sunt de acord să vorbesc cu dumneavoastră. În plus dacă ați fi avut un pic de decență, ați fi început prin a mă întreba dacă am timp …
– Stați puțin domnu’, ….
– Nu am timp să stau, acesta e telefonul meu, doar neobrăzarea e a dumneavoastră, spun nervos.
– Aoleu domnu’, mai apuc să aud în telefon înainte să închid.
Sincer, ceea ce mă enervează mai mult, e faptul că mă enervez.

p.s. căutând să văd firme din Cluj care conțin cuvântul „life” am găsit ceva care m-a făcut să zâmbesc: long life srl. Ceea ce s-ar traduce prin „viață lungă cu răspundere limitată”. Sau altfel spus „viața e lungă, dar răspunderea e limitată”.
*

Lasă un răspuns

