Divorțând de romtelecom :)

M-am gândit zilele acestea de ce simpla sonoritate a cuvântului „romtelecom” mă irită. Nu pot spune că îi urăsc – pentru a urî ar trebui să am o relație personală. Și mi-am dat seama că ei consideră că au o relație personală cu mine. Ca o femeie geloasă de care nu poți scăpa sau, mai corect-zis, ca acele femei (sau bărbați – să nu fiu misogin) care își imaginează că au o relație cu un actor (actriță) pe care ajung să-i urmărească, să le dea telefoane să-i hărțuiască.

Acuma, eu înțeleg că romtelecomu’ mă iubește mult, dar eu nu l-am iubit niciodată. Mă gândesc că uneori aș fi vrut să putut fi obținut un ordin de restricționare pentru ei. Deja am impresia că se poartă ca un iubit părăsit de iubită (ca să nu par misogin nu am spus altfel 🙂 ), care văzându-se părăsit, se gândește doar la răzbunare. Poate de aceea azi au sunat să mai ceară cnp-ul odată:

– E pe cerere, le-am spus.

– Dar vă duceți acum să-l luați, spune operatoarea.

– Nu e cam mult să-mi spuneți ce să fac?

Discuția continuă și, după câțiva nervi și amenințări, închid telefonul. Totuși zâmbesc. Dacă romtelecomul mă urăște atât de mult încât mă hărțuiește cu telefoanele, înseamnă că m-a iubit mult ( totuși nu pot scăpa de întrebarea: de ce a venit cu acele oferte avantajoase doar când a simțit amenințarea că va fi părăsit?). Deja parcă încep să suport mai bine sonoritatea cuvântului „romtelecom”.
*

Lasă un răspuns

