Atât de …

… obosit. Cuvintele vin atât de greu, alunecă cu greu spre mintea mea. Iar de acolo, și mai greu ajung de la tastatură pe monitor. Aș fi vrut să le scutur, am deschis fereastra să le aerisesc. Dar de afară nu vineaer proaspăt, vin doar griji, gânduri adică tot felul de ingrediente pentru un altfel de oboseală. Simt că am ajuns la capătul unei seri, la începutul unei nopți, la începtul unui vis si la sfârșitul unei realități.

Cu greu scriu și ceea ce scriu acum.

Mă simt atât de obosit încăt mă intreb dacă nu cumva sunt compus mai mult din oboseală decât din ochi, mâini, priviri, gânduri, gesturi. Așa că voi lua o pauză. Și scriu de asta aici pentru că așa mi se pare frumos si politicos.

[youtube http://youtu.be/ZodBYQ4pJ0M]
Lasă un răspuns

