Clasament postări 2013 (IV)

Clasamentul prezentat până acum:

  1. Despre inteligenți și proști
  2. Despre dezdrăgostire (din nou)
  3. rușine
  4. Amintire
  5. Într-una din zile iubim întruna
  6. Reîntâlnire la spital

casicum7. “Ca și cum mai face-ți” – această postare ar putea intra la categoria „haz de necaz”. Resemnat în fața greșelilor ortografice, ortoepice (ortopedice 🙂 ) constat că aceste greșeli îmi invadează viața tinzând către normalizarea anormalului. Căci căutarea unui sens psihologic, a unor efecte ale unor mecanisme ale subconștientului (deja asta sună cam complicat), deci toate aceste căutări, justificări sunt doar semne ale recunoașterii unei înfrângeri. Și ce e mai trist e că nu poți arăta, vorbi prea tare sau prea des despre aceste greșeli pentru că ai putea răni pe cei apropiați. Apoi, matematic, ajungi să te întrebi: oare nu eu sunt cel care greșesc? De aici până a spune că „2+2=5” mai e un pas.

toamna8.Într-o frumoasă toamnă el își aminti (fragment 6) – Astă-vară făcând căutând prin niște dosare mai vechi la care nu mai umblasem demult, am găsit o parte din schițele mele din liceu. Visam pe atunci, în liceu, să scriu un roman despre un personaj pe care-l chema Mihai (mai târziu personajul meu își va schimba numele în Adam). Era acolo un pic din mine, un pic din cel ce aș fi vrut să fiu și un pic din ceea ce nu aș fi putut fi. Și un pic din Nichita Stănescu pe care mi-l descoperise FG.

Lasă un răspuns

