Eva gândurilor

[youtube http://youtu.be/mZk3fOzKpQ4]

Ca la o petrecere în care am dansat, am transpirat un pic, am băut un pic, am vorbit un pic, un pic cam mult și, deodată mă opresc, nesuferita luciditate te bate ușor pe umăr, îți amintești de mine, spune luciditatea, da îmi amintesc, îi răspund, știi ce vreau să spun, dar nu asculți, nu aș vrea s-o aud, dar am auzit-o, trec printre cei din sală, unde te duci, aud în spatele meu, ies un pic, am o ieșire, de fapt sper să am o ieșire din starea asta, aerul rece de afară ar putea fi bun, ca o cafea care m-ar putea trezi dimineața, dar de fapt nu cafeaua mă trezește, ci doar gândul că beau cafea mă trezește, ajung afară, dar nu destul de afară, și afară e aerul rece care trece peste fruntea mea transpirată, am un rău în mine, urmează să se nască, să iasă din mine, nu te simți bine, în afară de durerea ușoară de cap, în afară de faptul că am niște amintiri care mă enervează și că am rămas gravidă cu un rău pe care îl voi naște acum,  în rest da, da sunt bine – tu ești bine, scuză-mă că te-am deranjat, normal îmi spun după ce el pleacă, deranjează, se scuză și pleacă, ce bine e să fii bărbat, luciditatea vine iar, ce mai vrei, o întreb și ea spune crezi că e bine să naști răul, da e bine îi spun pentru că așa scap de el, de Adam mă întreabă ea și eu o urăsc puțin, nu prea mult pentru că vreau să-mi mai păstrez un pic de ură pentru Adam, care m-a uitat, pentru că eu l-am uitat înainte, îmi pare rău că nu am mai multă ură să pot urî pe toți, care toți mă întreabă luciditatea, nu ai altceva mai bun de făcut, îi spun și atunci ea pleacă tăcută, bine a făcut, mă voi întoarce și eu înăuntru, încep să simt frigul și asta e bine, în dreptul ușii un bărbat cu două pahare de vin, deja încep să-l urăsc, și aici mă refer la paharul de vin pentru că pe bărbat îl voi urî mai târziu, după ce mă va duce cu mașina acasă.

Lasă un răspuns

