Despre Olga la o bere

[youtube http://youtu.be/e3kbYbhkkEg]

– Sunt plin de nervi! strigă Chiril apropiindu-se de masă.
Adam îl privi. Apoi împinse paharul de bere spre Chiril. Chiril apucă paharul de bere, bău toată berea, apoi se așeză.
– Sunt plin de nervi! zise cu năduf Chiril. O urăsc.
– Mai comand o bere? spuse Adam cu calm.
Chiril se uită spre Adam, îl privi câteva clipe în ochi, după care spuse scurt:
– Da.
Adam făcu un semn chelnerului ridicând două degete ca la școală. Chelnerul dădu din cap în semn că a înțeles.
– E vorba de Olga? întrebă Adam înainte ca să mai spună ceva Chiril.
– Normal… Băi e de groază!… Cred că-și bate joc de mine, spuse Chiril.
– Pot să te întreb ce s-a întâmplat?
– Ce s-a întâmplat, ce s-a întâmplat, zise Chiril ca pentru el … Știi că, acum câteva zile, înainte să plec în delegație, m-am certat cu ea?
– Acum știu, zise Adam. Înainte nu știam.
– Și ieri când m-am întors acasă, recunosc, mi-era teamă că nu o s-o mai găsesc acasă… dar era. Am intrat pe ușă. Am văzut-o și i-am zâmbit. Ea, nimic.
– Nimic, ce? întrebă Adam.
– Hai mă! … se uita la mine ca la un străin. Am pus haina în cuier și m-am dus spre ea. Ea a trecut pe lângă mine, fără să mă privească. Am încercat s-o prind de mână și ea m-a privit mirată și mi-a zis, ar fi mai bine să nu mă atingi. Am retras mâna. Ea și-a pus pardesiul și, fără să se uite la mine mi-a zis, o zi bună, și dă să iasă pe ușă. Ce faci, am strigat după ea, iar ea s-a întors spre mine și mi-a zis, ce crezi că fac, ies pe ușă. Și cum noi cum rămâne, i-am zis. Nu știu cum rămâne cu voi, dar eu am altceva de făcut, mi-a mai zis și a ieșit pe ușă.
– Și tu ce ai făcut? întrebă Adam.
– Ce să fac? Ce vroiai să fac!? zise Chiril.
Chelnerul adusese berile și privea compătimitor spre Chiril. Adam tuși. Chelnerul tresări și spuse:
– Mai doriți ceva?
– Pe Olga o vreau, zise Chiril privind în ochi pe chelner.
Chelnerul se uită la Chiril și apoi îi spuse:
– Îmi pare rău. Eu mă ocup de băutură. Nici eu nu mă pricep la femei.

3 gânduri despre „Despre Olga la o bere

Lasă un răspuns

