discuție deși nu era căldură mare

[youtube http://youtu.be/2MsXVJ6Ba24]

Am găsit o însemnare mai veche în care am redat o discuție avută la un operator de telefonie atunci când am vrut să anulez contractul de internet. Nu dau numele companiei pentru că discuția e valabilă pentru (aproape) toate companiile telefonice din România.

– Buna ziua!
– Buna ziua!
– Am avut un abonament la internet și am înțeles că a expirat acum 30 de zile.
Se uită la cartea mea de identitate apoi se uită pe un monitor. Apasă de câteva ori pe niște taste apoi dă clic-uri la mouse de parcă ar juca Zuma blitz. Când timpul expiră tipul se oprește. 
– Deci cu abonamentul de internet? întreb privind zâmbind spre vânzător.
– Da.
– Păi a expirat?
– Da.
– Dar apare în continuare pe factură.
– Da.
– Păi nu a trecut termenul?
– Ba da.
– Păi și atunci de ce apare pe factură?
– Păi trebuie să faceți o cerere.
– Dar eu nu vreau să cer.
– Ba da.
– Ba nu (mă abțin cu greu să nu-i spun „Amice ești stupid!”). Păi contractul nu s-a terminat?
– Da.
– Păi dacă nu cer nu înseamnă că nu vreau să-l prelungesc?
– Dar nu se prelungește.
– Dar plătesc dacă nu fac cererea?
– Da.
– Deci se prelungește.
– Nu, dar trebuie sa faceți o cerere.
– Să cer că nu vreau?
– Da.
– Și apoi?
– Se analizează o lună, după care nu mai plătiți.
– Deci în timpul ăsta e prelungit automat contractul?
– Nu.
– Dar trebuie să plătesc?
– Da.
– Și dacă-l folosesc și intru pe internet?
– Puteți.
– Hai s-o luăm încet: contractul a expirat, dar dacă nu fac o cerere prin care să spun că nu vreau prelungire, mai plătesc o lună timp în care pot folosi internetul deși nu vreau, dar contractul nu se prelungește automat?
– Da, spune omul satisfăcut.
– Scuzați-mă, dar e stupid, îi spun un pic enervat.
– Nu. Acestea sunt regulile, zice vânzătorul sigur pe el.
– Atunci regulile sunt stupide, îi mai spun și ies din magazin.

Lasă un răspuns

