despre dragoni

[youtube http://youtu.be/sENM2wA_FTg]

Mă trezesc într-o dimineață și privesc pe fereastră. Și văd că fereastra e la locul ei. Apoi văd  strada ce se întinde până departe, și mai văd deasupra străzii aceleași case și aproape aceeași oameni se plimbă pe stradă. Am impresia că totul a fost, este și va fi neschimbat.Desigur ar putea de după blocurile din față să iasă un dragon, să arunce flăcări pe nas, lumea să fugă îngrozită. Dragonul să treacă încet prin fața ferestrei mele. Atunci aș ieși pe balcon și aș striga la dragon:
– Măi dragonule !
Dragonul s-ar opri mirat și s-ar întoarce spre mine.
– Da, da, cu tine vorbes! i-aș putea striga, prinzând un curaj pe care nu știu de unde l-am luat,
– Ce crezi că faci? aș spune în continuare
Dragonul ar face ochii mari și s-ar apleca spre mine mirat.
– Măi, aș continua eu la fel de curajos, avem atâtea probleme cu scumpirile, cu politicienii, cu restructurările, crezi că ne mai arde și de prostiile tale?
Jenat, dragonul ar lăsa ochii în jos. Eu însă aș continua să-l privesc încruntat. După un timp dragonul ar spune:
– Scuză-mă,
după care ar pleca zburând încet spre orizont.

Beau ultima înghițitură de cafea și privesc orizontul. Dar la orizont nu se vede nimic. Pe stradă tramvaiele și oamenii trec la fel de preocupați. Îmi dau seama că va începe o nouă zi care va fi la fel, fără dragoni, fără posibilitatea ca eu sa salvez omenirea care de altfel, între noi fie vorba, nici nu vrea să fie salvată.

Lasă un răspuns

