Revin

[youtube http://youtu.be/oHJZTqmpBAM]

… iar au mai trecut câteva zile în care nu am scris. Ceva din mine ar fi vrut, dar … Am avut ceva de făcut, de refăcut. Și când tocmai credeam că am scăpat pe geamul deschis s-a auzit o melodie, ca o amintire, ca niște picături de imagini care, strop cu strop, îmi curgeau pe obraji. Afară se însera ușor, melodia se terminase, dar ea continua în mintea mea ca și cum cineva ar fi apăsat pe un buton de „repeat”. Căci toate se repetă, mereu există câte ceva important, chiar foarte important, care ne smulge din noi și ne duce undeva departe de unde să nu ne mai putem regăsi. Dar niciodată acel departe nu e destul de departe, mereu există ceva care ne amintește de locul din care am plecat. Ceva mic ca o scânteie, un fragment de melodie, un zâmbet, o floare. Desigur nu ar fi suficient ca sa ne facă să ne întoarcem așa cum o scânteie nu duce mereu către un incendiu. Dar dacă reușim să ardem grijile din jurul nostru, atunci, dincolo de pereții de carton transformați în scrum, vedem locul din care am fost luați. Iar dacă (re)vedem acel loc revenim deja acolo. Și regăsim acel bucurii mici care sunt într-o floare, într-un zâmbet, într-o melodie. Și (re)învățăm și noi să zâmbim chiar dacă știm că într-o zi, altă zi din nou vom fi smulși din locul nostru de lucruri ce trebuie făcute, (re)făcute. Și parcurgem acest drum ca un val pe o plajă, ca o pendulă ce măsoară timpul până când.

Lasă un răspuns

