O schimbare

Reflexul a fost să scriu o mică schimbare. Apoi mi-am dat seama că nu mi se pare nici mică nici mare schimbarea.

Acum că tot am trecut de 600 de postări voi încerca să măresc ritmul de postare pe acest blog și o diversificare a tipului de postări. Până acum am postat proză scurtă și, ocazional, poezie.  Încercasem cu ceva timp înainte să pun, ca pagină pe acest blog, un loc cu fotografii (eventual filme). Dar parcă sunt prea departe, iar în ziua de azi, fotografia a devenit ceva consumabil, ca o pagină de ziar sau poate chiar mai puțin (foaia de ziar mai putea fi folosită ca ambalaj). Așa că m-am gândit să pun aici o parte din fotografiile mai vechi (pentru toate fotografiile am un blog special: Beyond).

eu_cl1Primele fotografii sunt realizate de altcineva, sunt alb-negru ca niște amintiri îndepărtate. Și normal sunt cu mine în (aproape) rolul principal. Eram în clasa a 2-a, luasem un premiu. Eram un pic supărat, probabil făcusem vreo prostie înainte de fotografie și mă certase „tovarășa învățătoare”. Încă de atunci se părea că vroiam să fiu deosebit: eram singurul cu haina pe mine și nu se vedea cravata de pionier. Văd că eram mai mic decât fereastra ceea ce-mi explică faptul că școala mi se părea atât de mare.

1976 modifA doua fotografie este de când eram în clasa a 6-a. Sunt în fața blocului, lângă mașina cea noua (Skoda S100). Eram înainte de școală și eram fericit că urma să fac primul drum cu (noua) mașină. Eram destul de zâmbitor pentru o dimineață în care urma să merg la școală (probabil era sâmbătă – da, pe atunci săptămâna de lucru avea 6 zile). Și normal, cu haina pe mine.

Lasă un răspuns

