15

Pe vremuri 15 zile însemna mult. Țin minte că la școală tovarășa învățătoare ne dăduse odată o compunere: ce credeți că veți face peste 15 zile? Atunci mi-am pus problema viitorului. Pentru mine acele 15 zile erau la fel de (i)reale ca tărâmul de basm, lumea unde se duceau să se lupte feți-frumoși cu zmei. Nu știam nici cum va fi vremea peste 15 zile – cum să știu ce voi face peste 15 zile? Și atunci mi-a venit ideea: nu știu cum va fi vremea peste 15 zile, înseamnă că se poate întâmpla orice, deci pot scrie orice. Așa că am scris că în următoarele trei zile urma să merg să mă lupt cu un uriaș. Am mers vreme de 15 zile, și am găsit uriașul care în vremea aceea avea 15 metri, dar urma să mai crească. Uriașul văzându-mă a schimbat vremea și timp de 15 minute a început să ningă. Dar eu nu m-am speriat am urcat cei 15 metri și i-am spus uriașului să schimbe vremea… Povestirea o ținea tot așa, cu acest număr 15 și vremea care se tot schimba, de la zăpezi de iarnă până la călduri foarte mari. Bineînțeles că povestirea s-a numit 15. Tovarășa învățătoare a fost un pic mirată de titlu și m-a pus să citesc povestirea în fața clasei. A fost ca la o lansare de carte și vreme de 15 minute am simțit cum sunt în centrul atenției. Și, pentru că la sfârșit, colegii m-au aplaudat, mi-am spus că ar fi interesant să mă fac povestitor.

p.s. nu întâmplător această povestire are 15 rânduri.

5 gânduri despre „15

  1. I’m glad you enjoyed your opportunity to shine reading your story to the class, I used to love doing things like that too 🙂 thank goodness for google translate. I’m visiting Romania soon but the language is difficult to learn 🙂

Lasă un răspuns

