De ce fotografii cu clădiri?

Am început de ieri să pun pe blog fotografii cu clădiri. Sincer nu a fost nimic premeditat. Nici măcar nu am analizat prea mult acest gând. Acum când a apărut deja a 2-a postare cu clădirile, încep să mă întreb de ce am făcut (voi mai face) aceasta? Chiar dacă pe jumătate provin din zona Rădăuțiului și cealaltă jumătate din zona Sighișoarei, chiar dacă pot regăsi prin mine ceva urme ale acestor zone, nu pot nega faptul că sunt bucureștean. Și nici măcar nu doresc asta. Fiecare parte a acestui oraș reprezintă o amintire sau chiar de multe ori amintirile se suprapun pe aceeași zonă. Mare parte din schițele scrise aici pe blog se desfășoară în București. Privind fotografiile mi-am dat seama că mereu am considerat clădirile din București martori tăcuți ai trecutului meu. Uneori când mă apuc să scriu pe blog mă gândesc la una din clădiri și în privirea acelei clădiri (re)găsesc întâmplări din alte vremuri. Și, parafrazându-l pe Nichita Stănescu, spun: Nu știu dacă sunt niște fotografii bune sau nu, dar sunt niște fotografii ale unor locuri cu care mă (re)întâlnesc adeseori.

Lasă un răspuns

