Discuție cu un (fost) șef

urechea– Ce ai de gând, mă ?!
Adam asculta în telefon vocea șefului și încerca să și-l închipuie. Probabil șeful stătea pe fotoliu la birou, puțin aplecat deasupra biroului. Receptorul la urechea dreaptă. Privirea încruntată.
– Ce ai, mă , de gând?!
Și gândul lui Adam se plimba prin biroul șefului. Dar șeful nu vedea gândul lui Adam plimbându-se și continua să strige în telefon.
– Mă, ai de gând să spui ceva?!
Atunci Adam observă cum acel mă, se strecurase încet până în fața strigătului.
– Nu înțeleg la ce vă referiți, spuse Adam.
– Mă, îți spun eu la ce mă refer! Mă refer, mă, dacă ai de gând să-ți vezi de treabă. Bă, dacă nu ai chef să faci treabă, te dau afară.
Adam era afară. Pe stradă o femeie frumoasă trecu pe lângă el și îi zâmbi. Adam răspunse și el cu un zâmbet după care spuse în telefon:
– Dacă am greșit cu ceva vă rog să mă scuzați, dar nu știu la ce vă referiți.
– Mă refer la faptul că nu-ți vezi de treabă. Eu am dat șefului tău tot ce și-a dorit, v-am asigurat toate condițiile… Și tu? …. bă , dacă nu-ți convine salariul, poți să pleci, bă, în altă parte să-ți dea alții mai mult…
– Mă scuzați, dar eu nu am spus niciodată că nu-mi convine salariul, spuse Adam.
Doar am gândit, continuă Adam în gând. (toată postarea poate fi citită aici)

Lasă un răspuns

