SMS

mobileMă uit pe mobil și văd un mesaj: ”Tocmai ai câștigat 100 de puncte gratis!”. Am zâmbit și mi-am zis, ai câștigat gratis ca și cum deobicei nu se întâmplă asta, pentru că deobicei pentru câștiguri trebuie să plătești. Apoi am gândit un pic cuvântul câștig. Spunem câștig și ne gândim la bani, la ceva concret, măsurabil, ca și cum altfel de câștiguri nu ar exista.
Când călătoresc și văd un peisaj care-mi place, ce fel de câștig am? E gratis, pentru că nu e inclus în prețul călătoriei.
Când citesc o carte care-mi place?

(pentru a citi toată postarea dați un clic aici)

Lasă un răspuns

