Numerele

biletlotoAdam duse mâna la buzunar să scoată niște bani. În mâna dreaptă avea câteva bancnote și printre ele văzu o mică foaie de hârtie. Privi foaia. Pe aceasta văzu niște numere. Nu era scrisul lui.
– Ia uite ce am găsit în buzunar, zise el lui Chiril.
– Nu era mai simplu să-mi spui că nu mai ai bani de bere?
– Nu, mă! Uite sunt niște numere.
– Joacă-le și tu la loto după ce plătești berea.
Adam puse banii sub un pahar, după care continuă să se uite la hârtie.
– Începi să mă enervezi cu hârtia aia, zise Chiril după ce bău din bere.
– Nu știu cine mi-a dat-o, zise Adam gânditor. Sunt șase numere. Dar dacă au altă semnificație?
– De fapt este un număr al unui cont din Elveția pe care ți l-a trimis unul din ăia printr-o „scrisoare nigeriană”.
Adam zâmbi.

(pentru a citi toată postarea dați un clic aici)

Lasă un răspuns

