Cutia cu bomboane

cutiebomboaneÎn restaurant, la o masă stăteau Adam și Valentin.
– Mai pun în pahar? întrebase Valentin.
– Da, spusese Adam, și apoi poți să-mi mai povestești.
– Chiar atât de mult te-am plictisit, încât nu poți înghiți fără băutură povestea mea?
– Nu modul în care povestești creează nevoia de alcool, ci povestea în sine, spuse Adam privind paharul.
– Nu-ți place?
– Dacă mai pui multe întrebări am să plec să beau în altă parte. Și vezi că stai cu sticla în mână la o distanță neregulamentară de paharul meu, spuse Adam zâmbind.
Valentin turnă în pahar. Adam privi paharul umplându-se, așa cum povestea lui Vali îi umplea mintea de amintiri.
– Și ce ai făcut până la urmă? întrebă Adam în timp ce Valentin punea sticla pe masă.
– Am sunat-o, vroiam să ne vedem… Nu știu de ce …
– Lasă că știu eu, spuse Adam.
Valentin îl privi mirat.
– Nu… era o glumă, spuse Adam. Probabil ea nu ți-a răspuns, deși era acasă.

(pentru a citi toată postarea dați un clic aici)

Lasă un răspuns

