La telefon

telefon– Alo? Adam la telefon.
Vocea lui serioasă. Sigur urmează „să mă pună la punct”.
– Vreau să vorbim ceva, zise el.
Întotdeauna mi-au plăcut cei care dau impresia că te lasă să alegi. Vreau să vorbim ceva. Adică nu spune „trebuie să vorbim”.
– M-am supărat când ai scris de faza cu Valentin, atunci când eram …
– Știu unde erai, am zis amuzat.
– Nu mă întrerupe! spuse el ridicând un pic tonul. Acum m-ai urmărit și ai început să inventezi, că aș fi fost mahmur, că mă durea capul.
– Așa mi s-a părut, am spus continuând să fiu amuzat.
– Păi cum ar fi dacă aș spune și eu tot ce mi se pare?! aproape că strigă el.
– Amuzant.
– …
– Mai ești acolo? întreb.
– Ești culmea, omule! Ce pot face să scap de tine?
– Nimic. Nimic până nu scriu a treia carte.
– Și după?
– Am câteva proiecte în care nu ești implicat.
– De ce ai obsesia asta cu scrisul? De ce vrei să poetizezi totul? spuse el pe un ton ceva mai liniștit.

(pentru a citi toată postarea dați un clic aici)

Lasă un răspuns

