Într-o stație de tramvai din timpul liceului

statietramAdam aștepta în stația de tramvai. Pe undeva, spera ca tramvaiul să nu vină, să aibă motiv să întârzie la liceu. Adam se uita la ceas și ceasul părea că se uită în altă parte. Apoi el se așeză pe banca din stație. Veni tramvaiul, dar Adam nu se sui în el. În schimb din tramvai coborî o fată frumoasă. Ea, spre mirarea lui, veni și se așeză pe bancă lângă el. Adam se simțea un pic jenat și nu știa ce să spună. Deodată fata se uită la el și spuse:
– Scuză-mă că am întârziat.
Adam o privi mirat. Probabil îl confunda, dar la 17 ani să ai lângă tine o fată așa de frumoasă, chiar și din greșeală, e mult prea bine ca să …
– Spune-mi ceva! strigă ea. Spune-mi că sunt rea, spune-mi că nu te merit.
Adam se întoarse spre ea – la cum arată, merită – gândi el.
– Știi că mă enervează când nu spui nimic! zice ea strigând mai tare.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

