Am citit și alte bloguri

beresiseminteAzi am citit și alte blog-uri. Şi am văzut o serie de dezbateri ale unor probleme importante. Aceste dezbateri ca o discuţie într-o berărie când, prietenii mei se înflăcărau în prezentările unor fapte, idei. Iar eu beam încet câte o bere, mâncam seminţe şi vedeam cum seara coboară încet peste terasă, cum felinarele se aprind unul câte unul pe stradă, aşa de parcă eu le-aș fi făcut un semn discret din mână. Amintindu-mi acestea primul meu impuls a fost să scriu şi eu ceva, să comentez ideile din blogurile citite. Apoi a venit al doilea impuls, când mi-am amintit că atunci când beau bere şi mănânc seminţe, îmi place mai mult să ascult decât să vorbesc. În plus, dacă aș scrie comentarii la unele postări, îmi aduc aminte de prietenii mei care îmi atrag atenţia că scriu prea concentrat, că nu dezvolt ideile destul.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

