Duminică după-amiază

picaturaPrivesc în jurul meu, apoi privesc în mine ca și cum m-aș trezi la ultimul etaj al unei clădiri de birouri. Apoi cobor treptele etaj cu etaj, cobor cu privirea fereastră cu fereastră. Din când în când mă opresc un pic la câte un birou din această clădire. Privesc biroul ca și cum aș privi o amintire. Ascult un pic concentrat, privesc cu atenție ce s-a întâmplat atunci. După un timp mă retrag, închid ușa, deși nu-mi amintesc s-o fi deschis. Și continui să cobor căutând cu privirea pe cel ce am fost.

… și mă văd pe o bancă, am căștile în urechi și lacul în față. Stau pe o bancă. Nu-mi aduc aminte dacă îmi pasă, nu-mi aduc aminte de ce ar fi trebuit să-mi pese, mirosea a toamnă.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

