Gustul berii

beretelecomStăteam de vorbă cu Adriana, când, deodată, Adam intră în cameră. Se uită surprins la noi câteva clipe, după care spuse:
– Dacă vă deranjez, pot pleca.
– Îți dai seama că dacă ai spus asta, noi n-o să-ți spunem „da, ne deranjezi – pleacă”, zise Adriana.
– Nu trebuie să fi rea, i-am spus Adrianei.
Adam stătea în dreptul ușii și nu știa ce să facă.
– Te rog, intră, i-am spus. Poate ne poți ajuta.
– De fapt arbitra, spuse Adriana.
Adam intră, se așeză pe un scaun și spuse privindu-mă:
– Care e problema?
– E vorba de cartea mea, am spus.
– Tot nu ați terminat de vorbit? spuse el un pic iritat. Ce tot aveți de vorbit? Ai scris o carte, te așteptai să aibă succes, dar nu a avut. Lumea spune din politețe că e o carte bună sau chiar mai rău, că e o carte drăguță …
– Și spuneai de mine că sunt rea, interveni Adriana.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

