Email-ul și Olga

laptop– Poți să mă ajuți? spuse George rugător.
Adam îl privea. Asta da imagine. George, marele cuceritor, ajunsese aici.
– Băi, ești singura mea șansă , spuse George.
– Te cred.
– Nu vrei să mă ajuți?
– N-am spus asta.
– Ce vrei să-ți dau? Sau cât vrei?
– Nu vreau nimic de la tine, mă. Să te văd rugându-te de mine îmi este suficient. Cine e tipa?
– Olga.
– Aaa… Te înțeleg. Hai, spune, deșartă sacul.
– Păi știi că demult lucrez la asta …
Adam se strâmbă.
– Ce este? zise George. Nu mă crezi?
– Măi omule! Ai spus – „lucrez la asta”? Și te miri că ai probleme?
– Nu, mă, că asta ziceam eu așa pentru tine.
– Bine. Continuă, zise Adam zâmbind.
– Deci cum îți spuneam. Și după multe încercări reușesc să stabilesc o întâlnire cu ea în oraș… Alaltăieri…
– Așa, și?
– Alaltăieri omule! Mai știi petrecerea aia de la Matei?
– Te-ai dus la întâlnire beat?
– Cum să fac asta? spuse George făcând ochii mari… După chef, m-am dus acasă să fac un duș, apoi m-am uitat la ceas, am văzut că mai aveam vreo trei ore până la întâlnire și am zis să mă odihnesc un pic.
– Și te-ai trezit după patru ore.
– M-am trezit noaptea pe la 10 și deja aveam pe telefon trei apeluri de la ea… Sunt un prost…
– Asta nu am cum s-o rezolv.
– Nu poți să mă ajuți să mă împac cu Olga?
– Omule: unu, mă refeream că nu am cum să rezolv problema legată de prostia ta, și, doi, cum să te împaci cu cineva când nici măcar nu ați început ceva?
– Deci nu poți să mă ajuți? spuse dezamăgit George.
– „Nu poți să mă ajuți”, „nu poți să mă ajuți”, îl imită Adam pe George. Mai știi și altceva? Văd că ai laptop-ul la tine. Deschide email-ul și scrie.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

