După 30 de ani

eliade– Nu-mi place cum arăți, îi spuse Matei.
– Mulțumesc, spuse Adam zâmbind un pic amar.
– Omule, vorbesc serios. Ce e cu privirea asta de depresiv?
– Ai tu altă privire de depresiv?
– Mă enervezi, mai spuse Matei și bău un pic, poate și ca să câștige timp să găsească argumente.
Adam oftă, ar fi băut și el ceva, dar nu cafea. Pentru o bere ar fi trebuit să fie mai cald, pentru o tărie ceva mai frigDe aia nu-mi plac mie valurile de căldură iarna, gândi el zâmbind.
– Ești drăguț că încerci să mă ajuți, dar sincer nu ai cum, spuse deodată Adam.
– Cum mă, nu am cum? izbucni Matei. Mă, când te văd așa, mă gândesc că erai mai simpatic când te gâdeai la Eva.
– Normal, spuse Adam zâmbind. Te-aș întreba doar: cine e Eva?
– Acum te gândești la Maria, nu?
– Și da și nu, spuse Adam.
– Acum nu te înțeleg… Nu că te-aș fi înțeles vreodată.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

