În berăria din oraș

De fapt Grig mergea sâmbăta în oraș. Lua trenul. Ajungea în gară, cobora pe peron. Privea în jur fără să se gândească la ceva. Ajuns în stradă făcu semn unui taxi. Se sui în taxi și dădu o adresă de lângă berărie. Coborî din taxi, așteptă să plece taxiul și apoi intră în berărie. În acea sâmbătă era destul de plin, de aceea văzând o masă la care stătea un tânăr se duse direct acolo și întrebă:
– E liber?
Pentru cei ce au mai citit câteva din schițele mele, tânărul nu era un necunoscut. Era Adam, elev în ultima clasă de liceu.
– Dacă tot stăm la aceeași masă să facem cunoștiință, spuse deodată Grig. Eu sunt Grigore, dar spune-mi Grig, că așa mă știu toți pe aici.
– Pe mine mă cheamă Adam.
– Parcă te știu de undeva, spuse Grig privindu-l cu atenție.
– Da … oarecum, spuse Adam. Ne-am văzut acum două luni la cenaclul din pod.
– Aaa … cenaclul din pod, spuse Grig gânditor… Și tu Adam în ce clasă ești?
– A 12-a, spusese Adam. Am 18 ani, mai spuse el repede.
Grig îl privi câteva secunde apoi râse și râsul i se transformă intr-o tuse tabacică.
– Ce mă, crezi că te dau în gât că ești minor și bei bere? spuse Grig când tusea i se mai liniști. Te-am întrebat pentru că eram curios.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

