Poate

poatePoate obosit după o zi, obosit după încă o săptămână. Deja din ce în ce mai puțină lume va intra pe bloguri și poate din nou am să încep să mă întreb dacă într-adevăr vreau să citească mult lume blogul meu. Adam umblă singur pe străzi, Matei e undeva prin străinătate, iar eu nu prea mai am chef să vorbesc despre ei.

Caut sensul și poate am să ajung să mă întreb: dacă nu exist un sens? Sau dacă sensul este ca să trăiesc fără să înțeleg sensul? Poate undeva pe la început cineva ar fi trebuit să-mi fi spus, oprește-te, lucrurile nu se rezolvă atunci când le înțelegi, ba chiar ele se rezolvă mai bine când nimeni nu le înțelege. Așa cum pământul se învârte mai bine când nu-l împingem noi.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

