Aproape ceva despre Adam

hectorservadac– Nu știu ce e cu tine! strigă ea întorcându-se spre el.

… am scris aceste cuvinte și apoi m-am oprit. El ar putea fi Adam, ea ar putea fi Maria, Olga sau Eva. Aceste cuvinte sunt ca un comutator ce ar fi trebuit să aprindă lumina unei (noi) schițe. Privesc acest rând scris și mă întreb cum am ajuns aici. Mi-aduc aminte de povestirile lui Jules Verne, în care la început erau descrise personajele. De aceea, când am citit Hector Servadac, am fost mirat de începutul abrupt al romanului. Acest începuturi abrupte cu care momești cititorul, ca o cortină pusă între spectatori și public.
– Și de asta tu preferi să ridici cortina la final, spuse Maria.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

