Dimineață de primăvară

blog01Destul de greu să scriu ceva dimineața. Deobicei, scriam seara și programam această postare pentru dimineață. Astăzi, de fapt ieri, nu am apucat să scriu. Era prea seară, ochii obosiți nu vedeau tastatura prea bine, iar tastatura începuse să-și piardă conturul. A fost suficient să-mi spun, sunt obosit. Oboseala asta aștepta. A coborât ca o ceață peste mine de nu reușeam să-mi văd nici măcar gândurile.

Acum, cu mintea limpede, ca o zi însorită după o dimineață cețoasă, stau în fața monitorului ca în fața unei noi zile. Este ora 8, voi începe o nouă zi, noi speranțe și sper să nu am noi dezamăgiri. Nu de alta, dar cu vechile dezamăgiri abia m-am obișnuit.

Lasă un răspuns

