1982

liceul-industrial-i-l-caragialeCa și cum sufletul ar atinge ceva la care încă nu ai dreptul, ca și cum cineva te-ar încuraja și ți-ar arăta cam cum va fi. Anul nu începuse prea bine, o operație de peritonită. După fiecare portal, ceva lăsam pentru a găsi un altceva pe care aveam să-l port cu mine. Prima cafea am băut-o la 17 ani. Nu are importanță motivul. Ceea ce mi se pare ciudat acum, este faptul că până la acea vârstă nici măcar nu simțisem dorința de a bea cafea. Un anumit lucru, întâmplat într-un anumit moment, m-a aruncat în categoria băutorilor de cafea. Dar nici în această categorie nu mă încadram în totalitate. Eram un băutor de cafea care nu fuma (đeși fumatul fiind interzis ar fi trebuit să mă atragă). În primăvara acelui an am cunoscut, în Herăstrău, acea fată care fuma țigari „Cișmigiu”. Despărțirea de ea a durut destul de mult. Atât de mult încât am scris și o postare pe acest blog.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

