Paranteze

zileAcum că tot a trecut un an de când mi-am dat demisia, poate că ar trebui să mă gândesc (deși am auzit că asta dăunează grav sănătății), să analizez (alt lucru toxic) … dar vorba unui prieten (și spun asta ca să par modest) cine mai poate spune azi că e sănătos?

Aceste zile. Ascult melodia de mai jos și-mi simt nemulțumirea (ne-născuta mulțumire) care așteaptă lângă mine ca o lupoaică tânără (mulțumesc lui Nichita Stănescu pentru această poezie). Așa de la distanță, pare un câine lup care mă păzește, care are grijă de mine. Are grija de la mine.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

