Semafor în noapte

Adam stătea în aeroport și privea panoul. Avionul aterizase. Apoi Adam se uită la ceasul mare de lângă panou. Trecuseră 5 minute de când avionul aterizase. Adam privea oamenii care ieșeau: unii preocupați, alții se uitau după afișul cu numele lor, alții zâmbeau larg către familia care-i aștepta. În cele din urmă apăru și Adrian. Avea acel aer de suflet în purgatoriu, care se întreabă unde iadul și unde e raiul. Totuși, când îl văzu pe Adam, Adrian îi zâmbi.
– Credeam că n-o să vii, spuse Adrian.
– Același lucru credeam și eu, spuse Adam.
– Nu aveai de gând să vii? spuse Adrian
– Nu la asta mă refeream, ci la faptul că ai stat atâta încât am crezut că ai luat alt avion.
Adrian râse, deși nu era sigur că Adam făcuse o glumă. Au ajuns în parcare.
– Dacă vrei pot să-ți dau cheia să aștepți în mașină, spuse Adam. Eu trebuie să stau să plătesc parcarea.
– Nu. Nu mă grăbesc să stau jos. Am stat destul în avion.
Adam dădu jetonul femeii de la ghișeu. Încercă să-i zâmbească, dar privirea ei rece, plictisită îl făcu să renunțe la zâmbet. În mașină au tăcut până au ieșit în șosea. Drumul întunecat, doar 2-3 mașini veneau din sens invers.
– Nu am mai fost niciodată la ora asta pe aici. Ce pustiu e față de ce e în timpul zilei!
Adam privi ceasul de la bordul mașinii. Era aproape 1. Acceleră până ajunse aproape de șaptezeci la oră.
– Nu suntem în localitate? întrebă Adrian cu o voce neutră.
– E chiar oraș localitatea asta. Dar de când nu ai mai fost tu pe aici, pe drumul ăsta avem voie cu șaptecezi la oră.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

