Despre singurătate

Distanța ce poate exista prin adăugarea unei singure litere sau prin schimbarea unei litere. Mi-am amintit de povestea Golemului pe a cărui frunte scria când era viu – emet (adevăr), iar dezactivarea (ce cuvânt computerizant!) Golemului se realiza prin eliminarea literei e din cuvânt – met (moarte). Nu vreau să intru în lumea discuțiilor despre moarte și adevăr. Sunt cuvinte prea mari și eu am uitat să scriu cu majuscule. (amintire 2: când am început să scriu versuri fără rimă am renunțat la majusculele de la începutul fiecărui vers. Apoi am renunțat la strofe. În final am renunțat să mai scriu poezii).

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

