Pe cont propriu?

Încă o dimineață. Mă trezesc, afară e primăvară. Zăpada ce a fost, pare o glumă (cam nereușită, ce-i drept). Gânduri, amintiri încearcă să vină peste mine, dar eu nu vreau să fiu acolo unde mă caută ele. Aș vrea să fiu golit de gânduri, „to be in the nothing box”. Engleza mi-a pătruns la nivel celular. În curând celulele mele vor vorbi doar engleză, iar  eu va trebui să am dicționarul lângă mine pentru a le înțelege.

Închid cutia („nasingbocsul”) și o să închid și acest computer. Voi curăța gând cu gând, cuvânt cu cuvânt pănâ am să ajung la sensul cel mai ascuns al lor.

Să trăiești pe cont propriu. Dar dacă mă uit în cont ce aș putea vedea? Dacă nu am contul plin, aș mai putea trăi din el? Dar dacă acest cont e plin și aș trăi din el ce rost ar mai avea? Dacă într-un joc ai avea toate armele și ai juca cu cineva care nu are nici o armă, ar mai avea vreun farmec jocul? Oare farmecul unui joc nu constă tocmai în faptul că cei care joacă sunt cât-de-cât egali?  Sau, să fim sinceri, satisfacția unui câșțig nu este mai mare atunci când deși ai mai puține resurse decât adversarul ajungi să câștigi?

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

