Sur le pont

Mă întorc din nou în timp. Și mi-aduc aminte de buna mea profesoară de franceză. De fapt, amintirea mi-a fost trezită când „navigam” printre cântecele de pe youtube.
Atunci mi-am amintit de doamna B. Ea avea 80 de ani, eu aveam 6 ani când am început să învăț franceză. Încă nu știam să scriu și de aceea doamna B îmi desena pe caiet. Înainte de cuvinte lucrurile au avut, pentru mine, imagini. De aceea și azi cred că de fapt nu există cuvinte, ci doar etichete pentru imaginile care ne înconjoară. Odată, doamna B a venit și m-a găsit supărat. Nu am vrut să-i spun de ce eram supărat. „Atunci nici eu nu o să desenez azi”, mi-a zis ea. „Și ce o să facem?” am întrebat mirat. „O să cântăm și o să dansăm”, mi-a zis.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

