Serios?

IMG_1548Ce se întâmplă cu Adam? Nu am vorbit de mult timp de el, de problemele lui. Era o vreme când ne întâlneam zilnic la o bere, la o cafea, la o amintire. Azi trecând printr-un parc, după multă vreme ajung în parcul pe lângă care trec zilnic….

…Cu câteva minute înainte coborâsem din autobuz. Am așteptat să se închidă ușile autobuzului. L-am privit cum se duce, ducând oameni grăbiți spre locuri importante. Am trecut strada și am intrat în parc…

La început merg repede din reflexul de a nu întârzia. Și-mi dau seama că nu am unde să întârzii. Mă opresc pe malul lacului. Și-n primăvara asta am ratat momentul în care lacul se umple de apă. E cald, prea cald și prea repede. La umbra unui copac o bancă. Mă așez și aștept ceva. Pe cineva. Pe cineva pe care l-am uitat. Atunci îmi amintesc de Adam, de discuțiile noastre în timp ce ne plimbam prin parc. Între timp …. sau ar fi fost mai corect să fi spus între timpi: timpul de atunci și timpul de acum?

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

