Discuție cu Adam (II)

rainbeer– Am văzut că ai multe postări cu ploaia. Că, așa cum într-o vreme pesonajele tale erau dependente de cafea, acum ai ajuns dependent de ploaie, zise Adam.
– Poate din cauză că afară plouă mult zilele astea, îi spun.
– Poate din cauză că trebuie să te agăți de ceva. Poate postările tale au nevoie de ceva de care să se agațe, spuse el bând un pahar cu apă… Hai, mă, continuă Adam, puteai și tu să-mi dai un pahar cu bere. Apă? Beau apă și vorbesc despre ploaie?
– Bine, am zis în timp ce-i turnam un pahar cu bere lui Adam.
– Așa mai merge, spuse el bând din bere … Ce ai făcut cu apa din pahar? mă întrebă Adam privind paharul gol.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

