În stația de autobuz

statieautobuzAdam își duse mâna stângă în buzunar. Simți cu degetele mobilul în buzunar și se liniști. Apoi privi să vadă dacă vine autobuzul. Veni autobuzul, dar nu cel pe care-l aștepta Adam. Adam se dădu cu câțiva pași mai în spate, privind oamenii care se grăbeau să urce.
– Nu vă supărați, pot să te întreb ceva? auzi deodată o voce în stânga lui.
Adam se întoarse către acea femeie, o privi în ochi și îi spuse:
– Nu mă supăr și nu poți să mă întrebi ceva.
Femeia il privi mirată. După un timp se îndepărtă înjurându-l.
– De ce ai făcut asta? îl întrebă Chiril. Femeia te-a întrebat politicos ceva.
– Iar eu am refuzat-o politicos. De ce oamenii au impresia că dacă cer ceva frumos trebuie să și obțină? spuse Adam.
– Văd că te-ai făcut rău de când ai plecat de la ăia!
– Nu, Chiril. Nu m-am făcut rău …
– Erai rău, il intrerupse Chiril.
– Poate. Dar nu asta e problema. Zilele astea am tot stat și m-am gândit unde am greșit.
– Ai greșit tu cu ceva, cuiva, spuse ironic Chiril.
Adam vru să spună ceva. Lângă el veni un copil și-i spuse:
– Dă-mi și mie un ban.
Adam se căută prin în buzunar, scoase o monedă și o dădu copilului.
– Asta ai făcut-o special, spuse Chiril după ce se îndepărtă copilul.
– Probabil că te întrebi de ce lui i-am dat un ban și femeii nu am vrut să-i răspund.
– Bănuiesc că ai făcut-o ca să mă enervezi.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

