Discuție cu Adam (III)

halbadebereAm recitit postările de pe blog. Postările mai recente. Recunosc că am vrut ca Adam să se schimbe un pic. Să fie un pic altfel, nu mult. Recitind postări mai vechi despre Adam și comparându-le cu cele mai recente îmi dau seama că, într-o oarecare măsură, mi-a reușit asta.
– Îmi place când ești modest, spuse Adam.
– Era mai bine când intrai pe ușă, i-am spus. Stilul ăsta de a interveni mă cam stresează.
– Hai fi cinstit: Dacă nu aș interveni, ai fi obligat să scrii postări din alea cu „ce simțire șimți tu când toti din jurul tău nu simt nimic”.
Am preferat să nu-i răspund. L-am privit un pic până s-a așezat în fotoliul lui preferat, după care i-am zis:
– Și azi ce să fie: o bere, o cafea?
– Dacă ti-aș spune că vreau un ceai, m-ai crede?
– Nu. Vrei un ceai?
– Nu, spuse Adam. Mă gândeam la ziua de ieri, la Chiril… Apropo, de ce i-ai dat numele ăsta?
– De la literele chirilice, am zis. Cam așa il văd.
– Adică altă formă pentru a spune aceleași lucruri, zise Adam. Știi, Chiril face chiar mai mult. De multe ori preia ideile mele, le aranjează un pic altfel și …
– Nu e frumos să-l vorbești de rău.
– Pentru că nu sunt eu scriitorul? spuse Adam ținând paharul gol în mână… Acum te-ai supărat pe mine și o să mă lași toată postarea pe uscat?

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

