Discuție cu Adam (V)

iubire– Știi, începu Adam brusc, mă întreb cât ai să mai continui cu aceste discuții.
– Și ai aflat răspunsul? i-am zis.
– Văd că-ți place să răspunzi printr-o întrebare.
M-am oprit din tastat și l-am privit în ochi. Apoi am continuat să tastez.
– Poate că ar fi trebuit să fii mai atent, i-am zis. Poate deja ți-am dat răspunsul.
– Adică răspunsul e că nu vrei să-mi dai un răspuns, a zis el.
– Exact. Nu știu cât vor continua aceste discuții. Știu doar că am nevoie de ele, așa cum tu ai nevoie de Eva.
– Mereu mă bați la cap cu Eva. Nu sunt dependent de ea. Nu am nevoie de ea. Cred că mai mult tu ai nevoie de ea, ca să mă poți tachina.
– Nu m-am gândit niciodată că aceste discuții le provoci tu, așa cum te provoc eu cu Eva, i-am zis. Poate nici eu nu am nevoie de aceste discuții, ci tu ai nevoie de ele ca să explici, să te explici.
Adam tăcea și nu spunea nimic. Se uita la degetele mele care tastau ritmic acest text pe wordpress.
– Spune-mi sincer, i-am zis deodată. Chiar nu ai nostalgia zilelor când erai cu Eva?

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

