Azi liber

bancastatieMă trezesc într-o dimineață și privesc pe fereastră. Cu grijă mă gândesc la ceea ce aș mai avea de făcut. Caut prin minte, caut cu privirea prin cameră. După un timp simt o bucurie crescând în mine. NU MAI AM NIMIC DE FĂCUT. Mă așez pe jos în mijlocul camerei, încă neîncrezător, și văd că nici un gând nu se apropie de mine. Telefonul, deși e încărcat, nu sună. Deschid computerul, feisbucu’, meilul, nimeni nu mi-a scris. Nici măcar o scrisoare nigeriană sau un câștig la loto. Traficul pe blogurile mele a scăzut. Și totuși asta nu mă mai deranjează. Ies din casă, lăsând în urma mea contul de email deschis, contul de facebook deschis, telefonul mobil pe masa din bucătărie alături de ceașca de cafea plină pe jumătate. Ușa totuși o închid. Merg pe trotuar cu o veselie în suflet, cu o bucurie în inimă și o libertate în zâmbet. Nu-mi pasă că e cald. Cumpăr o înghețată. Mă așez pe o bancă în stație și privesc autobuzele care vin și pleacă.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

