Într-una din zile iubim întruna

intrunaIeșisem de la oră și mă gândeam la Răducu și la declarația lui de dragosteNu cred că am avut în școală o colegă căreia să-i fi putut declara așa ceva. Ajuns în cancelarie, am lăsat catalogul în dulap și m-am așezat la o masă din cancelarie. Și, pentru că aveam o oră fereastră, m-am apucat să corectez niște lucrări de control. În cancelaria pustie stăteam în acea după-amiază de toamnă, soarele intra pe fereastră, dar nu mai era colega la una din mese. De fapt nici eu nu mai eram elev și nu eram nici măcar la tablă. Deodată se sună de ieșire și cancelaria se umplu de profesori. De cum am văzut-o pe Anca, profesoara de română, privindu-mă zâmbind am știut că o să vină să-mi povestească o întâmplare de la oră.
– Bună, zise ea privind-mă amuzată.
– Cine? am spus.
– Hai, mă … am auzit că ora trecută ai găsit un bilet la oră, spuse Anca zâmbind.
– Bilet de amor, te iubesc sau o să mor, am spus amuzat.
Un coleg se uită spre mine mirat așa că i-am spus:
– Era o figură de stil.
– Vreau să-ți spun ceva, dar să nu te superi, zise ea.
– Spune și am să văd dacă mă supăr.
– Știi, Răducu a scris corect. Am să te iubesc întruna …
– Dacă și asta e figură de stil …, spuse colegul. Oricum eu mă simt în plus aici și cred că mai bine mă duc să semnez condica.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

