des-prinderea

meditatieAm început să citesc alte bloguri, căutând ceva care să-mi placă. A fost un pic mai greu să găsesc așa ceva. După cum spuneam într-o postare anterioară, blogurile care încearcă să mă cumpere nu mă interesează (poate și pentru că nu sunt de vânzare). Informații despre minunatele „divaisuri” chiar nu mă încântă.

În cele din urmă am găsit o categorie care scrie ceva ce mi-a plăcut.

Există persoane care scriu despre iubiri pierdute, despre dezamăgiri în dragoste. Nu vreau să fac o analiză a acestor bloguri, a lucrurilor ce sunt scrise acolo. Pentru că nu cred că cineva ar avea dreptul să comenteze asta. Sunt doar sentimente în formă dureros de pură, care totuși aduc imagini puternice care rămân în minte. (în mod ciudat postările scrise de îndrăgostiți nu mi se par la fel de interesante. O fi vârsta (mea) de vină?).

Scriind despre aceste lucruri îmi amintesc de o întâmplare povestită de Adam din timpul când era profesor la liceu. Era la o oră de matematică la clasa a 11-a. Explica ceva despre funcții continue și se uita la elevi încercând să citească pe fețele lor reacții la cele predate. Deodată observă pe un băiat care, indiferent ce ar fi zis Adam, privea în gol. Băiatul avea un aer atât de trist încât Adam începu să aibă un sentiment de vină că predă matematica. La un moment dat, Adam se opri din predare și-l întrebă pe băiat:
– S-a întâmplat ceva?
– Nu. N-am nimic, spuse băiatul cu o voce tristă.
– E ceva legat de lecție? insistă Adam.
– În nici un caz, spuse el.
– L-a lăsat prietena, i-a dat două palme și i-a zis că nu mai vrea să-l vadă, spuse repede o colegă din prima bancă.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

