Discuție cu Adam (VI)

vara– Credeam că ai plecat în vacanță, mi-a zis Adam.
– Ei bine, nu. Încă sunt pe aici.
– Și continui să pui în fiecare zi ceva pe blog.
– Da. Te deranjează asta, Adam?
– Nu. Mai ales că nu sunt prea des subiectul postărilor tale. Și chiar dacă aș fi, tot nu ar fi nici o problemă la cât a scăzut traficul pe blogul tău.
– Vrei să fi rău, i-am zis zâmbind. Asta mă face să cred că ești supărat că nu prea am scris despre tine.
Adam nu mai spuse nimic. Privea pe fereastră. După cum îl știam, căuta o modalitate de a-mi spune ceva care să mă doară.
– De ce crezi că eu sunt, că mă simt ca-ntr-o luptă cu tine? spuse deodată Adam. Nu cumva acele momente de criză în care nu știi ce să scrii despre mine, acele momente în care ai scris ceva și nu-ți place, în care ștergi, rupi foi …
– Rupeam foi, pentru că acum nu prea mai scriu pe foi, l-am întrerupt.
– Bine, cum spui tu, rupeai foi, spuse el. Deci revin, nu oare neputința ta de a povesti despre mine te face să încerci să te răzbuni pe mine? Să devii conflictual cu mine?
L-am privit pe Adam un pic, apoi am continuat să tastez.
– Poate ai dreptate. Sau poate sunt doar obosit după un an, după o iarnă și o primăvară și nu mai știu să mă bucur de vacanță.
– Te-ai bucurat vreodată de vacanță? mi-a zis Adam cu un aer ironic. Știi, vacanța e ceva mai mult decât a sta în fața unui perete și să te bucuri că peretele nu te întreabă nimic.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

