Din nou noapte

broascaE seară, deschid iar contul de pe wordpress pentru a scrie o nouă postare, pentru a începe să urc acest bolovan, pe dealul unei noi postări. Poate dacă aș fi fost pictor mi-ar fi fost mai ușor. Aș fi pictat diferite lucruri din jurul meu în căutarea tonului, în căutarea acelui ceva ascuns, ferecat cu lacătele a 12 ani de școală, în mintea mea. Poate ca pictor aș fi ajuns mai ușor în acel loc, în acea cameră unde sunt picăturile cu care am venit pe această lume. Sau poate nu.

Continui să scriu în fiecare zi, continui să caut imagini în căutarea sensului, a tonului, a melodiei care să sune atât de bine astfel încât să mă pot apuca de a treia carte. Am măturat toate întrebările din jurul meu și continui încăpățânat să scriu. Nu e o beție a cuvintelor. E un efort (cu atât mai greu de făcut cu cât nu mi-l cere nimeni). Ba chiar la un moment dat aș putea auzi, mi s-ar putea spune: ce mai dorești? Mai multul nu (mai) există pentru tine.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

