Discuție cu Adam (VII)

trist– Nu te-am mai văzut demult pe aici, i-am zis de cum a intrat.
– Dacă vroiai să mă vezi trebuia să mă chemi, a zis Adam. Am văzut că ai treabă cu amintirile, cu povestirile mai vechi și m-am gândit că nu mai ai timp de mine.
– Despre ce vrei să vorbim azi? am schimbat eu subiectul.
– De ce vrei să schimbi subiectul?
– Pentru că nu vreau să vorbesc despre schițele vechi, despre acele amintiri.
Adam se așeză comod în fotoliul în care-i plăcea să stea mereu când venea pe la mine. Zâmbea și aștepta să mai spun eu ceva. Nu știu de ce, dar îmi găseam cam greu cuvintele.
– Poate ești obosit, mi-a zis Adam după un timp. Poate că ai obosit să scrii în fiecare zi, să găsești în fiecare seară ceva de scris. Poate ți-ar trebui o vacanță.
– De ce spui poate? l-am întrebat. Nu ești sigur?

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

