”Așteptându-i pe barbari”

kavafisAceastă postare ar putea intra în categoria „așteptări înșelate și e bine că e așa”. Sfârșitul lumii ce va fi altcândva, acel altcândva care nu o să mai vină:

”Deja e noapte, barbarii n-au sosit.
De la hotarul ţării a venit o veste,
Că-n lumea asta barbari nici nu există.
Acuma ce ne facem fără de barbari?
În ei văzusem o ieşire… Acuma ce ne facem?”

Mi-am amintit de aceste versuri, azi-dimineață când mi-am dat seama că a trecut un nou termen-limită al unui război ce ar fi adus sfârșitul lumii și, iar, nu a venit nici războiul, nici sfârșitul lumii. M-am uitat afară, e o zi frumoasă, cerul albastru, deși e cam cald. Singurul război era cel între două vrăbii pentru o bucată de pâine.

Tristețea că încă odată am fost înșelat, ca pe 17 martie 1997 când nu au aterizat extratereștrii în România, ca pe 31 decembrie 2000 când nu au murit toate computerele din lume fix la 12 noaptea … și lista ”dezamăgirilor” ar putea continua.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

