Discuție cu Adam (VIII)

aptoamnaÎn aer începe să se audă toamna. Copacii încep să-și schimbe culoarea frunzelor. Nu e încă toamnă. Încă mai sunt oameni ce merg la mare.
– Am avut impresia că te cam ferești de mine zilele astea, spuse Adam.
– Nu era doar o impresie. Aș fi vrut să scriu despre tine, dar căldura asta, călătoriile astea m-au cam obosit și nu știu cam cum să încep.
– Poți începe cu finalul și apoi poți construi restul.
– Pot începe cu desertul, dar nu cred că aș mai putea mânca ceva după, am zis.
– Și atunci deschizi frigiderul sentimentelor tale neîmplinite și stai așa cu ușa deschisă și nu știi ce să alegi, mi-a zis Adam așezându-se pe jos.
– Deobicei când deschid ușa de la frigider și sunt nehotărât, în cele din urmă iau sticla de apă și-mi pun niște apă într-un pahar.
Adam luă paharul cu apă. Privi paharul câteva clipe apoi bău puțin din el. Puse paharul pe masă, lângă tastatura la care scriu acest text.
– Știi…, începu el.
Apoi tăcu. Mă privi câteva clipe în ochi. În cele din urmă spuse:
– Nu ți-e niciodată teamă că într-o zi ai să te așezi la computer și nu ai mai putea să scrii?

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

